مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

لحظات زیبای زندگی

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ق.ظ

این روزها تعداد آدم هایی که از پوچ بودن زندگی مینالد و مدام تف و لعنت به این زندگی میفرستند زیاد شده. و من مهم ترین دلیلش را همین شبکه های اجتماعی میدانم. گروه هایی که سرشار است از خبرهای ناامید کننده و اعصاب خورد کن. خبرهایی مثل مسموم بودن فلان ماده غذایی، یا تقلبی بودن بهمان ماده غذایی،یا سرطان زا بودن فلان لباس،یا خبرهایی اعم از اختلاس و گرانی و دزدی و دروغ و... که به سرعت هم دست به دست میشوند. خواندن روزانه یک عدد از این دست پیام ها کافیست تا شما به جرگه اعصاب خوردان متنفر از زندگی بپیوندید. معلوم است که اگر کسی نزدتان بیاید و از لحظه های شیرین زندگیش بگوید حوصله اتان سر میرود و با لبخندی بر چهره، ته دلتان بر سرش فریاد میزنید که برو بابا دلت خوشه.

اما امروز من با عکس العمل شما کاری ندارم و میخواهم از یکی‌از زیباترین لحظه های زندگیم بگویم.

سه سال پیش در چنین روزی خداوند بر من و همسرم منت گذاشت و آرمان را به ما هدیه داد.این سه سال با همه سختی ها و شیرینی هایش به سرعت برق و باد گذشت و من تنها لحظات شیرینش در خاطرم مانده. لحظاتی مثل اولین باری که او را در آغوش گرفتم،اولین باری به رویم خندید،اولین باری که لباسش را عوض کردم،اولین قدمهایش، اولین کلماتش، اولین باری او را به پارک سر کوچه بردم، اولین باری که انگشت اشاره ام را گرفت و کنارم قدم زد و لحظات زیادی در خاطرم مانده که سختی های زندگی را برایم پوچ و بیرنگ میکند.

حالا دغدغه های مهم زندگیم دیگر قیمت بنزین و اختلاس میلیاردی فلان وزیر و زندانی شدن فلان کارتونیست نیست، دغدغه مهم زندگی من اینست که آیا آرمان آنقدر که باید شاد هست، میتواند راحت انرژِی اش را تخلیه کند، برایش چه کاری بکنم تا خلاقیتش را بالا ببرد، چکار کنم تا یاد بگیرد دروغ نگوید و بداند دزدی چیز بدیست، چگونه به او بیاموزم که قانع باشد و طالب همه اسباب بازی های مغازه نباشد.

خدا را شکر میکنم به خاطر دغدغه هایم و فکر میکنم این دغدغه ها زندگی من و آرمان را شیرین تر هم میکند...

نظرات  (۸)

سلام.منم به نوبه خود خوشحال شدم که دوباره متولد شدی .زیارت شما قبول باشه.در باره ارمان عزیزت هم فعلا چیزی به نظرم نمی رسه که بگم. مگر اینکه یه عکس قشنگ اونا بذاری تو پست جدیدت.وسعی کن تو هر مرحله زندگی تورا باور کنه.ممنون
پاسخ:
سلام
ممنون شکیبا جان
خوشحالم که خونه جدیدم رو پیدا کردی.
برام دعا کن مادر خوبی باشم براش
عکس هم ان شاالله به زودی...

سلام مهربانوجان!

خوشحالم بازم می نویسی. امیدوارم شادباشی و شاد کنی. خونه جدیدت الهی که پرباشه از دلگرمی و خوشی و عشق.
پاسخ:
آذینه عزیز سلام
ممنونم ازت
سلام ...
تولدت مبارک آرمان کوچولو ...
پاسخ:
سلام
ممنونم آرام جان

مرو به خانه ارباب بی مروت دهر

که گنج عافیتت در سرای خویشتن است
پاسخ:
[گل]
مهربانوجان سلام
دارم به مرحله ای از زندگی مجازی م رسیدم که بعضی وقتا دلم می خواد گوشی مو بندازم تو نزدیک ترین سطل زباله ای که دم دستمه
چقدر خوب میشه دنیای بی گوشی
آدم فقط خودش باشه و عزیزانش و همه ی دغدغه هاش رسیدن به امور اونها باشه!
تولد آرمان جان رو بهتون تبریک میگم فراوان
امیدوارم سالیان سال خوب و خوش و سرسلامت در کنار هم سپری کنید!

[گل]
پاسخ:
منم رسیدم بهش، از دست این کامنت های شایعه ی اعصاب خورد کنه، اگه بخاطر دوستانی که از این طریق باهاشون در ارتباط هستم نبود، تا حالا انداخته بودمش سطل آشغال...
آرمان ازت تشکر میکنه، ممنونم...
بعدشم مهربانوجون این "آخرین وبلاگ های به روز شده" یعنی چی؟
خیلی جالبه
ولی یه کم سر در نیاوردم
اصن یه پست براش بنویس!
اینم سوژه!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
پرنیان جان اسمش که روشه، آخرین وبلاگ های بلاگ دات آی آر که تازه پست گذاشتن، بلاگفا خدا بیامرز هم داشت، این لینک جز خود قالب بود و من فعلا تغیری در قالب ایجاد نکردم...
سلام 
از بیان زیباتون ممنونم
ارزو میکنم نامدار باشه گل پسرتون .
پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم
من همیشه میگم کسایی که یه بچه توی زندگیشون هست خوشبخت ترینن :))
پاسخ:
یکی از خوشبخت ترین ها👌👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی