مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

اندوه بلژیک

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۵ ق.ظ

کتابی را که بعد از هر بار مطالعه به شماره صفحه اش نگاه می‌کنیم تا ببینیم چقدرش را خوانده‌ایم، را نباید خواند. باید آن را به کناری نهاد و رفت سراغ کتاب بعدی.

کسی میگفت من پنج صفحه‌ی اول کتاب را می‌خوانم، اگر جذبم کرد ادامه می‌دهم، دیگری میگفت من تا پنجاه صفحه ادامه می‌دهم. اما راستش من دویست صفحه از کتاب اندوه بلژیک را خواندم. به سختی خواندمش و چیزی در این دویست صفحه نبود که مرا بنشاند برای خواندن ادامه‌ی کتاب.

مانده‌ام علت آن همه تعریف و تمجید از کتاب چیست و با خودم می‌گویم نکند باید به خواندش، آن هم به آن صورت زجرآور، ادامه می‌دادم.

نظرات  (۱)

۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۲ گمـــــــشده :)
من معمولا نمی تونم کتابی رو نخونده رها کنم. خوب باشه یا بد تا ته می خونم. البته این شامل رمان و داستان می شه 
پاسخ:
منم دقیقا همینجوریم، با این حال از پس اندوه بلژیک برنیومدم
شما امتحانش کن، خبرشم بهمون بده:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی