مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

من یه پرنده ام...

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷ ب.ظ

حدود دو ماه پیش کاسکویی دم قرمز شبیه آنچه در عکس می‌بینید عضو جدید خانواده‌ی ما شد. حرف میزد‌، شعر هم می‌خوانْد،البته فقط یک شعر:"من یه پرنده‌ام، آرزو دارم، تو یارم باشی"

من و همسر خوشحال بودیم و با خودمان فکر کردیم بهتر است شعرهای فاخرتر، مثلا از حافظ یا سعدی را برایش تکرار کنیم تا یاد بگیرد و آنها را بخواند.

حالا مدتیست کاسکو ‌یک کلمه را بیشتر از بقیه تکرار میکند:"آرمان، آرمان، آرمان" و آرمان موقع دستشویی رفتن، یا بازی کردن با ماشینهایش، یا نقاشی کشیدن شعری را زیر لب زمزمه میکند:

"من یه پرنده ام، آرزو دارم، تو یارم باشی"

نظرات  (۸)

۲۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۱ فاطیما کیان
دارن به هم گفت وگو یاد میدن :))
پاسخ:
بله و اونجور که معلومه من و همسرم هیچ کاره ایم این وسط، با اون همه نقشه ای که تو سر داشتیم:)
من از هر نوع حیوان خزنده پرنده چرنده بیزارم و تحت هیچ شرایطی دوس ندارم تو خونم باشه:(

پاسخ:
ای بابا چرا؟!تازه ما وقتی میریم بیرون تا وقتی برگردیم کلی دلمون واسشون تنگ میشه.
سلام ...
مثل همیشه عالیست نوشته های مهربانو...
پاسخ:
لطف داری عزیزم


به به! چقد قشنگ نوشتی مهربانوجان!

یکی از دوستان 45 تومن داده بود یه مرغ مینا خریده بود.

می گفت:

مینا رو آوردیم خونه، دیدیم نگاش به هر کی می خوره میگه: پدر سگ!

(با عرض معذرت)


هیچی! بردیم پسش بدیم. فروشنده گفت:

عیبش چیه؟

گفتیم فحش میده. 

پرسید چی میگه؟ و بالاخره راضی شد اونو با یه مرغ مینای دیگه عوض کنه برامون.



اون یکی رو که اوردیم خونه، دیدیم ای بابا! این دیگه فحشای ... بلده!

مایه ی آبروریزی بود.

زود بردیم پس بدیم.

فروشنده گفت این دیگه چشه؟

گفتیم فحشای بدتر میده.

گفت مثلا چی می گه؟

گفتیم:
ما نمی تونیم بر زبون بیاریم. بی زحمت یه مرغ مینا بدین که حرف نزنه تا ما راه به کارمون ببریم و خودمون یه چیزی یادش بدیم....

:)




پاسخ:
چه بامزه!پس از صاحب قبلی کاسکو خیلی ممنون باشیم چون هیچ فحشی بلد نیست و فقط قربون صدقه آدم میره، انگار آیین دلبری رو یادش دادن
شاید بخاطر علاقه زیاده.
پاسخ:
والا نمیدونم، کاسکو اصلا اجازه نمیده آرمان بهش نزدیک بشه، تا میره سماش جیغ میکشه، ولی شاید از راه دور با هم در ارتباطن:)
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۶ گمـــــــشده :)
خخخخ...چه جالب...:)))))
پاسخ:
:)))))
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۴ روزی سه بار
سلام .چه خوب . بلاخره ارامانت یه همدم یه هم بازی پیدا کرد. ای کاش همیشه تو همه پستا یه یادی از ارمان می شد. همین که ارمانت خوشحاله .جای شکر داره.
پاسخ:
سلام
سعی میکنم بیشتر از آرمان بگم ولی تو همه ی پستام خداییش نمیتونم.
چه خاطره ی با مزه ای بود ارتباط از راه دور در واقع کاسکوی عزیز معتقد به دوری و دوستی است:)
پاسخ:
بله تقریبا:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی