مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

برای محمد طاهایمان

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ق.ظ

این روزها فضای گروه دوستانه امان در واتس‌آپ‌ خیلی غم‌انگیز است. دیگر نه از جک خبری است و نه از شعر و عکس و فیلم. همه چیز از آن پیام فاطمه شروع شد.

«بچه ها محمد طاهام کلیه هاش از کار افتاده شده و تو آی سی یو بستری شده براش دعا کنید.»

و همه ما شوکه شدیم. محمد طاهای هفت ماهه ما چرا باید بیمار شود. همه مشغول دلداری همدیگر شدیم. از معجزه هایی که در اطرافمان اتفاق افتاده بود گفتیم. عکس محمد طاهایمان را در گروه های دیگر پخش کردیم. هزاران حمد و صلوات روانه آسمان کردیم تا خدا به محمد طاهایمان نظر کند.

چند روزیست که فضای گروه پر از استرس و التهاب است. هر کس می آید اولین سوالش بعد از سلام این است که چه خبر از فاطمه و محمد طاها. و وای به حال دلمان وقتی آن گوشه بالا نوشته «فاطمه در حال تایپ کردن...». قلب هایمان تندتر میزند و منتظریم تا خبر جدیدی از محمد طاها بگیریم. فاطمه مینویسد:

تعجب میکنم از محمد طاهایم، با اینکه همه بدنش را تکه پاره کرده اند اما هنوز مقاومت میکند.

محمد طاهای عزیز باز هم مقاومت کن. تو به جمع خانواده ات بازخواهی گشت، مگر نه؟!


پینوشت: لطفا یک حمد جهت زودتر برگشتن محمدطاها قرائت کنید بلکه خدا به حق نفس شما معجزه اش را نشانمان داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
مهربانو مجیدی

نظرات  (۱۳)

70حمد معجزه میکنه
الهی هر چه زودتر برگرده 
من اصلن طاقت دیدن ناراحتی نینی های معصومو ندارم اصلن
پاسخ:
کاش خدا یه کاری میکرد که بچه ها مریض نمیشدن....
😔
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۳ خاله مهین
طا های عزیزم خدا کمکت کنه .دووم بیار عزیزم دل مامان رو نشکن .امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف سوء

پاسخ:
امن یجیب المضطز اذا دعاه و یکشف السو🙏
خدایا به حق این روزها و شب های عزیز و آسمونی همه ی بیماران رو شفا عنایت کن مخصوصا بچه های طفل معصوم بی گناه رو
آمین!
پاسخ:
آمین
امشب اگه دلتون آسمونی شد به یاد محمد طاهای ما هم باشید.
سلام
.............................
خداوند همه بیماران مخصوصا این طفل معصوم را شفا عنایت فرماید .
پاسخ:
سلام
الهی آمین


از سحر فکرم مشغوله


خدابه آه مادرش کمکش کنه
پاسخ:
دعا کنید براش، خدا خیلی بزرگه...
خدایا هرچی بیشتر میرم میبینمش حالم بدتر میشه،کمکم کن امیدمو از دست ندم
پاسخ:
امیدت رو از دست نده فاطمه عزیزم، محمد طاها امیدواره و مقاومت میکنه تو هم حق نداری امیدت رو از دست بدی.
اللهم اشف کل مرضانا
سلام.ما غیر اه دل مهماتی نداریم.روحیه دادن به مادر محمد طاها با شما و دوستان است. دعا و صلوات هم سهم ما.برای شفای محمد طاها صدتا صلوات سهم من.خدایا خودت دل این خانواده راشاد کن.
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۶:۲۵ عمه راضیه
طاها کوجولو طاقت بیار،عزیز عمه،مامانم سخت دلتنکته،من نمیتونم آرومش کنم،فقط لبخند خودت رو میخواد.
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۶:۲۸ عمه طاها...
طاهاکوجولو،عزیز عمه تاب بیار،مامانم سخت دلتنکته،من نمیتونم آرومش کنم فقط لبخند تورو میخواد،طاها طاقت بیار خدا رو صدازدیم.
طاها کوجولو،عزیز عمه طاقت بیار،  مامانم سخت  دلتنکته،من نمیتونم آرومش کنم فقط لبخند تورو میخواد،طاها تاب بیار فرشته کوجولوی ما
طاها کوجولو،عزیز عمه طاقت بیار،  مامانم سخت  دلتنکته،من نمیتونم آرومش کنم فقط لبخند تورو میخواد،طاها تاب بیار فرشته کوجولوی ما
محمد طاها تا اینجا اومده محکم هم اومده از اینجا بعدش هم میاد-محکم میاد
ان شاالله
پاسخ:
ان شاالله
ایشالا خوب میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی