مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

امیدوارم بزودی منقرض شوید

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ق.ظ

باورم نمیشود هنوز چنین آدم هایی وجود دارند. به شدت امیدوارم فقط همین یک عدد که هفته پیش مهمانش بودیم باقی مانده باشد و نسلشان منقرض شود.

چه آدم هایی؟ آدم هایی که انسان را با جملاتشان خالی میکنند. جملاتی مثل، وااای چقدر پیر شدی؟ چقدر صورتت چروک شده؟ چقدر به هم ریختی؟ چقدر موهات سفید شده؟...

شما باورتان میشود که کسی را بعد از دو سال ببینی و مهمان خانه اش باشی و بعد از سلام ،اولین جملاتش بجای "خوش آمدید" و "چقدر دلم برات تنگ شده بود" و "مشتاق دیدارت بودم" همین جملات خالی کننده باشد؟

بعد از گذشت یک هفته، هنوز هم در بهت و حیرتم!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵
مهربانو مجیدی

نظرات  (۲)

سلام.خسته نباشید.امان از دست این روزگار.یه ضرب المثلی داریم که می گن (ما می تونیم شما را بالای گلدسته ها ببینیم.اما شما چشم دیدن ما را در پایین گلدسته ها نمی تونید ببینید.)حالا حکایت بعضی از این آدمان.وقتی خودشون کمبود دارن و نمی تونن کسی را با این حالت ببینن.حس درونی خودشون را با نوک و نیش بروز می دن.امان امان از نیش زبان.امان از تیغ زبان.شاد باشید وموفق.
پاسخ:
سلام
ضرب المثل جالبی بود تاحالا نشنیده بودم!
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۰ روزی سه بار
سلام.خسته نباشید.نماز و روزه ها تون قبول باشه.نمی دونم جا داره که بپرسم که چرا فاصله افتاده.دوشنبه بیست وپنجم اردیبهشت.نکنه کوچ کردی؟
پاسخ:
راستش به کوچ فکر کردم ولی نتونستم عملیش کنم به دلایل مختلف....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی