مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

ننوشتن

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ق.ظ

دلم برای نوشتن تنگ شده!

و احساس میکنم مدت زیادیست ندیدمش و مطمئنم او نیز بی‌صبرانه تمام مدت منتظرم بوده.

 دلتنگی عجیبیست! 

نمیدانم چه بنویسم فقط میدانم که باید بنویسم تا کمی آرام شوم. هژار حرف و کلمه در سرم ولوله برپا کرده اند و مانده‌ام که چگونه سامانشان دهم. نمیدانم از کدام موضوع بنویسم، نمیدانم چه چیز ارزش باقی ماندن دارد یا کدام مطلب را روی کاغذ بیاورم، فقط میدانم که باید بنویسم. 

گاهی با خودم فکر میکنم که بقیه بدون نوشتن چگونه روزگار میگذرانند، حرف‌های توی سرشان، حرفهای مانده در دلشان، گذشته اشان، احساساتشان، درد و دل‌هایشان را چه میکنند!؟ 

بدون نوشتن هم میشود عمر را سپری کرد ولی واقعا سخت است!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۰
مهربانو مجیدی

نظرات  (۲)

سللم .سال نو مبارک باشد .لطفا اگر ممکن است آدرس جدید وبلاگ مادرستان بنویسید
پاسخ:
سلام
راستش من نویسنده مادرستان رو نمیشناسم و الان که وبلاگشون حذف شده نمیدونم کجا مینویسن. ببخشید نتونستم کمکی بکنم
فعلا لینک هست تا شاید درست بشه یا اینکه آدرس جدیدش رو پیدا کنم
سلام و ادب.سلام و سلامتی.با آرزوی سالی سرشار  از موفقیت و شادی برای شما بخصوص آقا آرمان عزیز و  دوست داشتنیت.ان شاالله سالیان سال باشی و بنویسی.که حداقل فایده اش اینکه کسانی هستند که خوشحال می شن  که شما(هستی)در ضمن نوشتن خاطرات ،در آینده های خیلی دور برات خوشحالی و آرامش خواهد بود.به امید آن روزها.سلام برسون آقا آرمان جانت را.
پاسخ:
سلام
سال نو شما هم مبارک و امیدوارم سال خوبی داشته باشید
چشم سلامتون رو هم میرسونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی