مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

خنده

سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ق.ظ

خنده؛ نه از این خنده هایی که موقع خوندن پست‌های مختلف تو تلگرام دچارش میشیم، نه از این خنده هایی که زورکی به لب میاریم تا کسایی که دوستمون دارن نگرانمون نشن، حتی نه از مدل خنده‌هایی که موقع بازی کردن با بچه ها سراغمون میاد، راستشو بخواین به نظرم اینا هیچ کدوم خنده‌ی درست و درمونی نیستن.

به نظرم خنده وقتی خنده اس که فقط خنده باشه، از سر شادی و دلخوشی زیاد، اونقدر شدتش زیاد باشه که آدمو دچار دل‌درد کنه و اشک آدمو دربیاره، یه چیزی تو مایه‌های عکس بالا.

این تمام اون چیزی بود که با دیدن عکس توی یه لحظه به ذهنم رسید.

یعنی دلیل خنده‌ی این خانم چی میتونه باشه. شاید به اون ته سیگارای توی جاسیگاری ربط داشته باشه، یا لیوانی که کنارشه؛ ولش کن، دلم میخواد خوش‌بین باشم و فکر کنم که این خنده‌ی ازته دل به اون دست مردونه که روی صندلیش هست ربط داره. حتما همینطوره...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۵
مهربانو مجیدی

نظرات  (۳)

سلام
برای شما کسر شان است  این عکس را بردارید
اینجا خانه های معروف به خانه سبز در اروپا است خانه زنان روسپی (احتمالا در هلند باشد)
اگر چه شما از گوگل گرفته اید و اطلاعی از مکان نداشته اید ولی پیشنهاد دارم بردارید
پاسخ:
سلام
من با دیدن این عکس متن رو نوشتم پس متن بدون این عکس بی معنیه درسته؟!
و اینکه این مکان کجاست، واقعا من نمیدونستم و فکر نمیکنم تعداد خواننده هایی که بدونن هم زیاد باشه، بیشتر شبیه یه کافه یا رستورانه.
اما اصلا مهم نیست کجاست، مهم خنده های اون خانومه که به نظرم اومد خنده واقعی باشه
۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۶ روزی سه بار
سلام وخسته نباشید.وقتی بشه برا واژه خنده هزاران مطلب نوشت.صدها داستان وجمله گفت تا به مخاطبانت روحیه ونشاط بدی.جای تاسفه که بعضی ها با نظر دادن به یه عکس قضاوتهای آنچنانی می کنند.چقد خوب می شد مثبت اندیش می بودیم.خنده آبی ست برآتش غمها.
پاسخ:
سلام
فکر میکنم اون دوست همشهریمون اصلا مطلب رو نخوندن و فقط عکس رو دیدن و اون نظررو دادن. شاید الان دیگه متن رو هم خوندن و نظرشون عوض شده، خوش بین باشیم...

سلام
متن زیبای شما را قبلا هم خوانده بودم عالی است ولی نظرم هنوز راجع به عکس با توجه به وزین بودن وبلاگ تان و شناخت از خانواده محترم تان هنوز عوض نشده. ولی برای نظر شما احترام زیادی قائلم و این وبلاگ از شماست و حق انتخاب با شما.


پاسخ:
سلام
ممنون از نظرلطفتون راجع به متن
ولی متوجه ایراد شما به عکس نمیشم، من هدفم تبلیغ مکان یا شغلی نبوده که بخوام بخاطرش شرمنده باشم، کما اینکه اگر شما نمیگفتین شاید هیچ کس متوجه نمیشد این عکس در کجا گرفته شده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی