مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

کاش و کاشکی

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ق.ظ

نام یکی از فیلم های دوره کودکیم "کاش و کاشکی" بود.  آهنگ تیتراژ آن سریال را دوست داشتم و در لحظه های تنهاییم آن را با خودم زمزمه می کردم.

دلم یک همزبون میخاد

یه یار مهربون میخاد

یکی باشه، دلم واشه

مثه یه نقطه ی روشن

توی تاریکی پیدا شه

مثل همه ی مجردها فکر میکردم اگر ازدواج کنم و زندگی عاشقانه ام را شروع کنم دیگر هیچ گاه احساس تنهایی نخواهم کرد و این آهنگ را به دست فراموشی خواهم سپرد.

حالا بعد از بازی با آرمان، یا تر و خشک کردن بهار و خواباندنش، حین انجام کارهای خانه، حتی بعد از یک همنشینی دلنشین با همسرم، باز هم پیش می آید که ریتم این آهنگ در سرم شروع به نواختن کند.

دلم یک همزبون میخاد....


گاهی نمی شود فهمید که این دل ما واقعا چه میخواهد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
مهربانو مجیدی

نظرات  (۱)

۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۷ روزی سه بار
سلام.خسته نباشید.نقل مکان نموده ای؟
پاسخ:
سلام
نه کجا برم از اینجا بهتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی