مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

بالاخره شواهد ثابت کرد که...

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ

هر سال اوائل مهر مامان واسمون تعریف میکنه که قدیما هفته‌ی اول مهر یه اتوبوس از فک و فامیلا و همسایه‌ها جمع میشدن و یه سفر ده روزه میرفتن مشهد. اصلا هم مهم نبوده که جنگه، بمبارونه یا حتی زن پابه‌ماه دارن.

اون سالی که مامان من رو باردار بوده هم برنامه طبق روال پیش رفته، فقط مامان یه ساک از وسایل بچه با خودش برده که اگه من مشهد به دنیا اومدم بی لباس نباشم.

اما انگار دختر خوبی بودم. تو مشهد که به دنیا نیومدم، وقتی هم برگشتن ایام عزاداری محرم بوده و مامان میگه که همه‌ی روضه ها و عزاداری هامو رفتم و صبح روز یازدهم تو به دنیا اومدی.

توی نرم افزار رو که نگاه کردم یازدهم محرم اون سال مصادف بوده با پونزدهم مهر ماه. اصرار بابام تو این یکی دوسال بیخود نبوده.

من متولد پونزدهم مهر ماه هستم. خوشحالم که تولدم با تولد شاعر آب و آیینه یعنی سهراب سپهری تو یه روزه.

تولدم مبارک:))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
مهربانو مجیدی

نظرات  (۴)

خیلی ام  عالیییی که بعد از سی واندی سال تاریخ دقیق تولدتو فهمیدی 
تبریک میگم .تولدتوخاله جون
پاسخ:
ممنون عزیزم
بفرما اینم یه فرق دیگه‌ی ماها و شماها
۱۶ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۸ گمـــــــشده :)
تولدت مبارک باشه
:))
پاسخ:
ممنونم
سلام
تولدتون مبارک
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
۱۸ مهر ۹۵ ، ۱۹:۳۳ روزی سه بار
سلام.عزاداری های شما قبول باشه.ان شاالله مابقی عمر شما با خیر وبرکت باشه .سلامتی روح وجسم در کنار خانواده ات.بخصوص ،آقا آرمان جان.
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
نمیشه تو کامنتاتون اسم آرمان نباشه نه؟:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی