مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

اویی که در خواب دیدم

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ

این حالت خیلی برایم پیش می آید. حتما برای شما هم اتفاق افتاده که خوابی ببینید دوست داشتنی. حس هایی در خواب داشته باشین که دلتان نخواهد بیدار شوید و بخواهید آن خواب تا همیشه ادامه پیدا کند. یا اصلا حس خوبی هم نداشته باشید، اما فضای خوابی که میبینید به گونه ای برایتان جذاب باشد.

من اگر یک شب از این دست خواب ها ببینم روز بعدش حالت عادی ندارم. تا یک گوشه خلوت پیدا میکنم،گوشه مبل یا در حیاط یا وقت تمیز کردن آشپزخانه،چشمانم را میبندم و به خوابم فکر میکنم، حس خوبیست اما یک بدی دارد و آن اینکه هی باید جواب بقیه را بدهی که چرا تو فکری؟!چیزی شده؟! و نمیشود که بگویی رفتم به عالم خوابم یک سر زدم و برگشتم، بقیه چه فکر میکنند!!!

اما همه چیز وقتی بدتر میشود که دلت برای یک نفر که در خواب دیده ای تنگ شود. و من امروز دلتنگ او و طرز نگاهش و رازی که در چشمانش بود هستم. 

ای تویی که دیشب تو را در خواب دیدم! میشود امشب هم به خوابم بیایی و آنچه در چشمانت بود بر زبان آوری و مرا از این سردرگمی که در بیداری هم رهایم نمیکند برهانی؟!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
مهربانو مجیدی

خواب و رویا

راز چشمانت

نظرات  (۴)

سلام.با ارزوی قبولی طاعات.انشاالله که خیر است.
پاسخ:
سلام
طاعات و عبادات شما هم قبول باشه.التماس دعا
چقدر جالب. چه احساس خوبی.
دوست دارم به خوابت دوباره بیاد ولی باز هم خواب خواهد بود.نمیشود ؟آن چشمها و رازهایشان را در بین آدمهای اطرافت پیدا کنی؟
پاسخ:
عزیزم اتفاقا تمام روز جمعه و البته هنوز هم توی اطرافیانم دنبال اون چشمها میگردم ولی پیداش نکردم. حس خوبیه و یه جور سرگردونی هم توش هست.
مهربانوی جان سلام
عرض کنم وردهایی وجود دارد برای قبل از خواب جهت دیدن کسی که دوستش داری 
ولی پیشنهاد میکنم 
فکرت را بیشتر متمرکز کنی تا در بیداری او را ببینی

مثلا اگر دلت خیلی برای م پنج شش نفر تنگ شده است افطار دعوتمان کنی
ما هم قول می دهیم به هیچ وجه من الوجوووووووووووووود رویت را زمین نیندازیم و دعوتت را قبول کنیم تا تو به آرزویت که دیدن ماست برسی
اصلا تمام هماهنگی هایش با من
هرچی کار سخته مال منه ولی من قبول میکنم!
نخند
عه
جدی میگم خب!!!!!!!!
پاسخ:
سلام پرنیان عزیزم
شما و تمام دوستان عزیزم قدمتان رو چشمم، خوشحال میشدم دعوتتان کنم ولی یک وقت بزرگترهای گروه ناراحت نشوند که من زودتر دعوت کردم...


سلام عزیزم!

همین که خوابی کسی رو دیدی که دوست داری اونو ببنی، خوبه. این ینی فکرای قشنگی تو ذهنت داری. به هر حال خواب انعکاس افکار آدمه...
پاسخ:
سلام
البته اون آدمی‌که تو خواب دیدم اصلا نمیشناختم ولی خیلی دوسش داشتم و از نگاهش خوندم که اونم دوسم داشته ولی یه عالمه حرف دیگه هم تو نگاهش بود که نفهمیدم و نشد که بگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی