مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

بی‌قراری‌های بهار

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ق.ظ

بعضی شب‌ها که بهار بی‌قراری می‌کند برای آرام کردنش دست به هر کاری می‌زنیم. پوشکش را عوض میکنیم، شربت گریپ‌میکسچرش می‌دهیم، در گهواره تکانش می‌دهیم، نوبتی بغلش میکنیم، حتی شده برایش‌ سشوار هم روشن کرده‌ایم. اما گاهی با هیچ کدام از این‌ روش‌ها آرام نمی‌شود و ما را از پا درمی‌آورد. خسته می‌شویم او را روی تشکش می‌خوابانیم تا کمی استراحت کنیم و با کمال تعجب می‌بینیم بهار بعد از چند ثانیه به خواب عمیقی فرو رفته است.

با خودم فکر می‌کردم که زندگی هم همینطور است. گاهی برای حل مشکلی‌ به در و دیوار می‌کوبیم و کلی دست و پا می‌زنیم. در این مواقع که دیگر کاری از دستمان بر نمی‌آید بهتر است دست از تقلا کردن برداریم و همه چیز را رها کنیم، چشممان را ببندیم و به او توکل کنیم، شاید معجزه‌ی خداوند را دیدیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
مهربانو مجیدی

نظرات  (۳)

من دقیقا تو همین مرحله ی توکلم!
یعنی دست شسته از همه جا
پاسخ:
ایشالا که خدا هر چه زودتر به بهترین نحو جواب توکلت رو میده
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۹ بچه سرمحله
سلام خانم مهر بانو
...............
قدم نو رسیده را تبریک می گم هر چند با تاخیر
این تا خیر را برمن ببخشایید
.................
هر کاری می کنم ادرس وبلاگ شما را در قسمت لینک ها ی دوستان بگذارم در اخرین لحظه ثبت نمیشه و فرار می کنه
اگه ممکنه راهنمایی کنید .ایا بلد نیشتم یا اشکال از جایی دیگر است .
..........
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنونم
فکر میکنم بلاگفا و بلاگ با هم نمیسازن،چون منم وقتی تو بلاگفا کامنت میذارم نمیتونم آدرس وبلاگ خودم رو بذارم
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۷ گمـــــــشده :)
خدا حفظش کنه
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی