مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

خدای آرمان

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

مکالمه‌ی امروز صبح من و آرمان

-آرمان جان مواظب باش پات رو روی نون نذاری، نون برکت خداست.

-یعنی چی برکت خدا.

-یعنی خدای مهربون بهمون هدیه داده.

-نه مامان خدا بهمون هدیه نداده،من و بابایی رفتیم نونوایی خریدیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
مهربانو مجیدی

نظرات  (۴)

موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام. خب برای آرمانتون توضیح میدادین قضیه رو.
و اینکه یه سوالی دارم تو آخرین پستم گفتم اگه حال داشتین بیاین جواب بدین.

پاسخ:
سلام
حتما
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۰ روزی سه بار
سلام. نمی دونم این عکس خود ارمانه یا نه؟اما اگه عکس خودشه ؟ ماشاالله به این تیپ وقیافه.خدا حفظش کنه.ای کاش یه عکس هم بدون عینک ازش می ذاشتی.ای کاش می تونستم از نزدیک ببینمش.اما نکته بعدی ، خیلی زیبا می تونی ازاین مکالمه ها برا رفاقت بین ارمان و ابجی جونش استفاده کنی.موفق و سربلند باشی.
پاسخ:
سلام
بله ایشون آقا آرمان هستن، آرمان هم دوست داره دوست مجازیش رو ببینه چرا که نه؟!
حتما این کارو میکنم،ممنونم ازتون
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۶ سید حسن سعیدزاده بیدگلی .صهبای بیدگلی
سلام


شاید ما بزرگترها به خدای بزرگمان اعتقادی را که بچه ها نسبت به بزرگترهایشان دارند نداریم

صداقت نزد چه هاست

مانا باشید
پاسخ:
سلام
دقیقا، کاش تو این ماه عزیز کمی ایمانمون قویتر بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی