مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

احترام به رانندگی خانم ها

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۶ ب.ظ

از وقتی رانندگی میکنم متوجه شده ام که آقایان راننده خیلی به راننده های خانم احترام می گذارند. آقایان اصولا از ماشینی که راننده اش خانم است فاصله میگیرند و به آنها راه میدهند و اجازه می دهند تا اول خانم ها عبور کنند. من اسم این کارشان را احترام میگذارم نه ترس از تصادف با یک راننده ی ناشی! ؛)

در مسیر خانه ی پدرم کوچه ای است که فقط یک ماشین می تواند عبور کند، البته یک تکه عقب نشینی هست که اگر دو ماشین رو در روی هم قرار گرفتند یکی وارد عقب نشینی می شود تا آن یکی ماشین عبور کند. خب مسلم است که من چون یک خانم هستم هر وقت در این وضعیت قرار می گیرم منتظر می مانم تا راننده ی روبرو راه را برایم باز کند.

یک شب این اتفاق افتاد و مدتی منتظر ماندم اما دیدم ماشین روبرو تکان نمی خورد، بیشتر دقت کردم تا ببینم علت چیست، فکر کردم شاید ماشین روبرو مشکلی پیدا کرده، اما کمی که به چشمانم فشار آوردم دیدم راننده ی ماشین روبرویی هم خانم است!!!

نظرات  (۶)

سلام ...
فقط آمدم بگم خانمی مواظب باش ...

پاسخ:
سلام
چشم حتما؛)


انقد با سرعت؟

منظورم تو پست نوشتنه!

بابا پیاده شو با هم بریم!


_____________________________

خیلی خوشحالم که راه افتادی و هم رانندگی می کنی، هم می نویسی...

موفق باشی عزیز.

به قول آرام جون:

مواظب باش خانومی.


پاسخ:
سلام
باور کنید نوشتن دست خودم نیست،یوقتایی چند تا موضوع همزمان پیش میاد یوقتاییم هیچی به هیچی،بلد نیستم با برنامه ریزی بنویسم چیکار کنم:))
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۹ روزی سه بار
سلام .خوشحالم که می تونی رانندگی کنی.اما تو این شهری که راننده هاش با قانون میانه خوبی ندارند باید خیلی مواظب باشی و محتاط.در ضمن موقع راننده گی مواظب ارمان جانت هم باش. موفق باشی.
پاسخ:
سلام
قبلا وقتی همسرم موقع رانندگی زیر لب غرمیزد هی تعجب میکردم اما الان که خودم پشت فرمون میشینم میبینم واقعا خیلیا فانون رو رعایت نمیکنن، موتوری هام که اصلا قانون واسشون نوشته نشده و وسیله نقلیه اشونم نه چراغ راهنما داره نه هیچی از هر طرف خواستن میرن و هر وقت دوست داشتن میپیچن، منم الان دیگه خیلی غر میزنم:)
ممنون


دقیقا این خاصیت نوشتنه برای همین آدمایی که سفارشی می نویسن معمولا نوشته هاشون به دل نمی نشینه.


۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۲ سید حسن سعیدزاده بیدگلی .صهبای بیدگلی
سلام و درود

با زبان مخصوص به خودتان ، جالب به پدیده ی جالبی اشاره کرده اید.در واقع در این پدیده (رانندگی خانمها)
جهان بینی و ایدئولوژی (هست ها و نیست ها را در برابر باید ها و نباید ها) به بوته ی نقد سپرده اید.

به قول سهراب 

چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

دقیقا همان کاری که شما در شروع  انجام داده اید.یعنی گذر از هست ها و نیست ها و ورود به باید ها و نباید ها(در واقع همان ترس و احترام)

هر چند در پایان

همه ی ما شاهد تقابل آنچه که گفته شد هستیم.

هم مطلع را با ایهام معنایی  زیبایی شروع کرده اید و هم در مقطع گریز زیبایی زده اید.

کاش هیچ احترامی به واسطه ی ترس نباشد

مانا باشید






پاسخ:
سلام
خیلی خوشحالم که نظر شما رو دوباره برای پستم دارم.
خیلی ممنون از نکاتی که فرمودین و همینطور از حضورتون.
ولی من معتقدم اصلا دوست ندارن رانندگی خانم ها رو و خیلی دوست دارن کل کل کنن و راه ندن بهشون! مگر عده ای اندک البته شاید تو شهر من اینجوری باشه!
پاسخ:
من گفتم دوست دارن؟!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی