مهربانو

دلنوشته

مهربانو

دلنوشته

مهربانو

عاشقان عیدتان مبارک باد

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ق.ظ

پای تلوزیون دراز کشیده بودیم و سریال های ماه رمضان را نگاه میکردیم. در دلمان استرس داشتیم که مشق فردا را بنویسیم یا نه. در هول و ولا بودیم که بالاخره فردا میتوانیم لباس جدیدمان را بپوشیم یا هنوز هم باید صبر کنیم. مادر اما در حال آماده کردن سحری بود و میگفت فوقش فردا ناهار غذا را خواهیم خورد. پدر هم هر بار وارد اتاق میشد میپرسید اعلام نکردن؟!و ما بچه ها افسرده و پر از استرس میگفتیم نه هنوز...

که ناگهان پخش سریال متوقف میشد و به جای آن نماهنگی با این صدا پخش میشد:

الله اکبر،الله اکبر، ولله الحمد، الله اکبر علی ما هدانا...

و بعد از آن هم این سرود را میگذاشتند:

عید آمد و عید آمد

آن عید سعید آمد...

آری عید فطرهای بچگی ما اینگونه بود، پر از استرس و هیجان. نمیدانم چرا چند سالیست همه چیز طبق تقویم پیش میرود، آرام و بدون ذره ای هیجان...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
مهربانو مجیدی

استهلال

عید فطر مبارک

نظرات  (۸)

عیدت مبارک عزیزم
پاسخ:
عید شما هم مبارک
ببین یه خط نخوندما فک کردم عید شده:(((((((((((((((((((((((((((((
پاسخ:
پست رو نخونده کامنت میذاری؟!آخ آخ آخ...
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۷:۲۵ فصل الخطاب
یادش بخیر
پاسخ:
آره واقعا
دقیقن ...
پاسخ:
:)
من فک می کنم خیلی چیزا به خودمون بستگی داره:

از همین حالا یه فکری برای فردا کن که عیده و سعی کن یه ذره بهش هیجان و شادی تازه بدی. یقین دارم همه چی تغییر می کنه.

حتی یه وقتایی آدم باید برای خودش جشن بگیره مثلا یه خانوم واقعا برای خودش جشن بگیره و شکر خدا کنه که یه ماه تونسته برای خودش خونه و خونواده زحمت بکشه و تو مسیر عبادت خدا، یاری کنه.

همین افطار و سحری درست کردنا، همه ش هم زحمت داشته هم قشنگه پس چه خوبه یه چیز کوچیکم شده واسه خودمون عیدی بگیریم.

اول خودمونو خوشحال کنیم تا حسش باشه دیگرانم خوشحال کنیم.


پاسخ:
چشم،فردا حتما واسه خودم عیدی میخرم😌
سلام
تا عید امد و عید امد خوندم
رفتم تلویزیون روشن کردم بعد دیدم دارن دعای وداع ماه رمضونو میخونن
هی شبکه ها رو عوض کردم دیدم وا چرا ننوشته عید سعید فطر مبارک
بعد اومدم بقیشو بخونم دیدم بهله:(((
یه لحظه انقد ذوق کردم انقد ذوق کردم که حد نداشت:))
امشب که عیده به هر حال
ای شاله لبخند خدا رو عیدی بگیری
پاسخ:
دعای خط آخر کامنتت خیلی قشنگ بود،ایشالا برای شما هم و همچنین...
بعدم اینکه خوشحالم که با این پست تونستم یه ذره هیجان های اون دوره رو واست زنده کنم😉
وایییی آره یادش بخیر
چقد هیجان داشتیم
کم یک میگفتیم 29 روز میشد ماه رمضون نمیدونم رو چه حسابی چند ساله همه  یماه های قمری شدن 30 روز.شاید چون با عربستان قهریم نه؟؟
پاسخ:
یعنی هلال ماه هم سیاسی شده؟!مگه داریم؟!مگه میشه؟!
یاد بچگی هامون به خیر
یه سال یادمه نزدیک ساعت یازده اعلام کردن عیده
همه از پشت قالی بلند شدن و رفتن برای نماز عید و بقیه ی ماجرا
مادرم تعریف میکنه یه سال نزدیک غروب اعلام میکنن عیده
امسال که هیچ هیجانی نداشت تقریبا همه میدونستن بعد از دوسه سال بیست و نه روز روزه گرفتن امسال دیگه سی روز تمومه
ولی همین که تو کامنتا هم رو ول کردی چسبیدی به خرید فردا واسه خودت خیلی باحال بود!
همین یعنی هیجان
عیدت مبارک!
پاسخ:
اون ساعت یازده رو منم یادمه، یادش به خیر واقعا...
خب چه اشکال داره؟!عیده دیگه باید عیدی بگیریم حتی اگه شده زوری😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی